Tuesday, December 22, 2009

Tiada Berfungsi

hari ni tiba-tiba aku rasa benci dengan semua orang. Bukak blog orng ni aku menyampah. Bukak blog orang tu aku menyampah. Tengok status facebook orang tu aku rasa nak pecahkan muka dia. menyampah. Tengok gambar-gambar pompuan cantik ambik gambar sendiri then upload, aku jadi benci. Tengok komen gambar orang ni aku nak termuntah. Semua orang tak betol.

Duduk rumah dan tak bergaul dengan orang ramai buat aku jadi macam ni. Otak tak berfikir dengan waras. Asik nak marah je. Duduk kat rumah ni, penyangkut baju pon kene maki dengan aku.

Marah semua tu cemburu agaknya. Cemburu orang lain have something to do with their life today. Aku dok rumah bergaduh dengan penyangkut baju. wth.

Nak pegi sana sini buat itu ini semua pakai duit. Duit tu kalau tumbuh kat pokok depan rumah takpe jugak.

merungut pun tak guna. Dah. Nak pegi tolong mak aku masak. Walaupon mak aku selalu cakap "takde apa dah nak tolong. semua dah siap." Aku rasa tak berfungsi sebagai seorang manusia sekarang ni.

No comments: