Wednesday, April 15, 2009

gara-gara degil

RM270.00 tunai

Ape yang aku boleh buat dengan rm270

topup rm30 9kping
mkan lunch yg berharga rm3 selama 90 hari
isi minyak kereta kat petronas sebanyak 150L

boleh tambah masuk dlam tabung aku nk bli camera

boleh cover duit aku nk repair bumper kete aku cedera

boleh belikan barang2 dapur untuk mak aku
boleh tolong completekan ayah punye collection sport car yang dapat kat shell tu
boleh menderma untuk anak2 yatim
boleh belanje kawan2 makan
boleh tukar seat kete (2nd hand pon jadila)
boleh buat beli buku fluid


malangnya. duit tu telah berjaya melunaskan saman-saman yang diperolehi di Universiti Teknologi Petronas ini. macam haram. nak bayar secara ansuran pon tak boleh. ye ye aku tau, memg salah aku parking suke hati, pastu selalu masuk roundabout salah arah (ornag masuk belah kiri aku ptong masuk belah kanan) . utp ni dah gawat dah takdek duit sangat la tu. huh! oleh kerana duit pon dah takde tak dapatla nak blanje kawan2 saya makan. lepas ni kalau waktu korg makan aku mintak sikit jangan halau yek. terima kasih.


pesanorangtue: saya nak beli tabung!

5 comments:

Encik Jurassic said...

tu pengajaran semua tu abil.
spy bile bwk kereta mahal2 nnt kt utp ni(lepas kau intern),takde laa kena saman.
malu kena saman lau pakai kreta sport!
:P

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
abeelo said...

haha~kalaw aku ade sport car tkmo lah bwak g utp. nnt ade org calarkn. huahhaha

Encik Jurassic said...

haha,bukan org calarkan.
kau sendiri yg calarkan.
langgar divider segala bagai,ahaks!

abeelo said...

sape suh divider tu duk kat ctu. aku nak turn pon susah. huh!