Thursday, April 16, 2009

trauma

sebaik sahaja aku keluar dari teratak ku di perkampungan4, kelihatan seorang makhluk berseragam biru, berperut buncit, dengan khusyuknya menulis sesuatu di atas sekeping kertas. lalu diselitkan kertas tersebut di bawah wiper kereta kancil comel berwarna putih. sah saman!

kasehan, detik hatiku.

kemudian ku lihat makhluk berbaju biru tadi menuju ke kereta lain. dari pemerhatian ku, arah tujuan langkahan kaki makhluk tersebut seperti ke arah sebuah kereta wira biru, BEE1008,

macam kenal.

kereta aku!! no no no no no no no no no!! nooooooo!!

kawan aku yang sangat supportive, shak(bukan nama sebenar) berkata yes yes yes yes yessss!!
siot! die memg suke kalaw aku takde duit. cisnan!

lalu aku berlari mengalahkan kelajuan flashman menuju ke kereta ku. pakcik!!! jangan pakcik jangan!!!! jeritku bersungguh2.

"ha parking tempat elok-elok la, main parking je kamu ni" ku dengar makhluk tersebut berkata-kata.

phewwww!! selamat 30rnggit

"pakcik trauma nampak kereta parking merata ni"

wth! kau ke yang trauma?

"pakcik, saye yg trauma tengok pakcik nih"kataku

"pakcik jalankn tugas pakcik je" jawab makhluk itu

"kalaw camtu kami ni trauma dengan tugas pakcik tu!!" jawab shak(bukan nama sebenar)

trauma tu maksudnye ape? apesal pakcik ni plak yg nak trauma. tsk tsk.

pesanorgtue: shak tu memg btol bukan nm sebenar. die tak wujud pon sebenarnya. mungkin dia cuma imaginary friend saya.

3 comments:

Encik Jurassic said...

waw,sungguh bergaye care penulisan kau ni abil.
ade kemajuan,hehe.
gud2,aku suka cara penulisan kau cmni~
dah kena 270 xserik2 lg bil?
hmm~
shak bukan name sebenar n tak wujud?
kahkahkahkahrut~

Si Penanya (?) said...

ada imaginary friend? great~

abeelo said...

3ncik jurassicr3w@ ngahaha. timekaseh kat pakcik boroi sebb inspire aku untk tulis cite ni. haha


penanya (?)@ kadang2 die annoying jugak. tibe-tibe aku rase mcm psycho plak.