Friday, September 4, 2009

Updating Myself

1. Sudah berpuasa selama 13 hari, eh tak 10 hari je. hehe.

2. Ada dua tests minggu hadapan. MED dan Heat Transfer. owh heat transfer. (-_-")

3. Sila basuh kereta sebelum balik untuk mengelakkan bebelan panjang atau sarcasm yang makan dalam sebelum raya nanti. Contoh - contoh "ni kereta ke lori kelapa sawit?" atau "bela ayam ke dalam kete ni?" atau " tau tak macam mane nak basuh kete?". ok cukup.

4. Ada banyak subject yang ada project tapi tiada meeting lagi dijalankan. risau kot. haih.

5. Berharap dapat banyak duit raya tahun ini. Sila jadi bermurah hati dan bagi aku duit raya.

6. Jangan asyik ingat nak raya, dan lupa nak beribadah lebih sikit bulan puasa ni. Sibuk kejar raya, rahmat yang ada di bulan Ramadhan jangan di lupa. Bukan mr. Rahmat Iskandar lecturer mechy tu ye.

7. Tiada study week. Ffffuc- ok tak boleh cakap. Kurang pahala puasa.

8. Sila banyak bersabar dengan perangai orang yang macam - macam di bulan puasa ni. Bukan ke sepatutnya kita berbaik-baik di bulan puasa, bukan simpan dendam di dada dan buat-buat tak kenal bila jumpa. (-_-")

Salam Ramadhan. Kalau nak buka puasa tempat sedap - sedap, jangan buat-buat lupa nak ajak aku ok! ciao!

16 comments:

Najwa Sofwani said...

buat-buat tak kenal bile jumpe..hurmmm...
tkpe la bil, maybe die ade reason die sndiri..huuu

abeelo said...

hrm. =)

Encik Jurassic said...

haha,abil2.
tak taw knape aku suka bace kau merepek,hehe.
kesian takde study wik,n yess,patut basuh BEE tu!
papepun,selamat berpuasa,n jgnlah ponteng.
aku takasi duet raya nanti.
:D

abeelo said...

yeay yeay. sam nak bagi duit raye! hoohoo!

Encik Jurassic said...

kasi puasa penoh dululah!
:D

cikminn said...

abeelo suke membebeeelo..hehehe

abil,nk duet raye!!

abeelo said...

@sam, hmph memang tak dapatlah nih. haih.

@min, eleh tauke brooch la bagi duit raye. huhu.

Encik Jurassic said...

ahhah!
kantoi ah kau penah ponteng suda!
:D

OoizzioO said...

Sudah berpuasa selama 13 hari, eh tak 10 hari je. hehe.->aku detect sth!!!Tret!!!

Jangan asyik ingat nak raya, dan lupa nak beribadah lebih sikit bulan puasa ni. Sibuk kejar raya, rahmat yang ada di bulan Ramadhan jangan di lupa->gaya sgt ustazah

woit korunk sume
abil ni PENARI!!!
pastuh dia selalu kalo nyanyi MIMING je pun!!!

OoizzioO said...

lagi satu

aku terbaca ni....

"seorang gadis melayu yang masih mengekalkan adat-adat ketimuran"

OMG!!! aku geli

abeelo said...

@izzi, kalaw penari, terus kene sumpah takleh dapat rahmat ke bulan pose ni? patutlah ko makin menjadi-jadik plak bulan pose ni eh?

betol ape. yelah aku ni org kampung. lainlah mcm kau kan, adat-adat kebaratan tuh dah sebati dah. kan?

OoizzioO said...

statement sgt pompuan ni

tajam gila ayat ko...TERtusuk2 rasa
tp nasib iman aku tebal (cahaya terpancar bling3x)

Encik Jurassic said...

esh,udah laa tu.
ape bertekak2 ni~

Encik Jurassic said...

esh,udah laa tu.
ape bertekak2 ni~

aku.kamu said...

abel..
aku tego kaw aritu kann?kan2?ngee..

abeelo said...

@zaza, a.ah2 ade. tu peringatan untk aku lah. bkn untk org lain. haha