Friday, February 11, 2011

Tolong Ingatkan Aku - bukan post lirik lagu Ana Raffali

Alhamdulillah, masih lagi bernafas. Pemilik blog masih wujud lagi di dunia penuh pancaroba ini. Aicewah. :)

Bukanlah sibuk sangat pun, tapi tak ada yang menarik sepanjang ketiadaan. Perkara yang sama, perbuatan yang sama setiap hari. Bangun pagi, pegi keje, buat keje (yang kebanyakannya facebook-ing dan downloading hee) balik keje, tido. Disulami dengan makan, minum, bersembang, bercinta, ketawa, menangis dan termenung. Itu waktu intern lah.

Sekarang balik ke keadaan asal. Asal adalah sebelum intern.

Belajar.

UTP.

Blergh.

Walaupun sesak dada memikirkan tanggungjawab yang tak sudah ni, tapi di selambakan saje. Digagahkan segalanya biar terlaksana juga nanti. Tak lama dah abil. Setahun je lagi. Tak akan semuanya jerit perih saja. Mesti ada manisnya.

Semoga selamat semua. Chayok!

p/s:ye ye tau ari tu dah cakap babai. well im back baby! haha

1 comment:

[ acabond ] said...

aku manis kan abil?